В Тернополі відкрили центр психологічної допомоги

Всеукраїнська програма Олени Зеленської "Ти як" знайшла своє продовження у Тернополі. Днями иут відкрили новий центр психологічної допомоги.

Як розповіли в Тернопільській ОВА, в Тернополі відкрили центр ментального здоров’я, який функціонуватиме на базі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського.

В першу чергу центр створено з метою надання психологічної допомоги студентам, військовослужбовцям та внутрішньо переміщеним особам (ВПО), проте, за необхідності в центр можуть звертатися усі бажаючі українці та іноземні громадяни, що проживають на Тернопільщині.

"Тут будуть доступними послуги з арт-терапії, арома-терапії, групові та індивідуальні практики психотерапії. В центрі працюватимуть дипломовані спеціалісти медичного університету. Окрім того, центр слугуватиме платформою для навчання нових спеціалістів першим навичкам надання психологічної підтримки", - повідомили в ОВА.

Також у військовій адміністрації зазначили, що окрім даного центру, в області функціонує:

  • центр ментального здоров’я, який працює на базі КНП "Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня" Тернопільської обласної ради;
  • центр ментального здоров’я, який працює на базі КНП "Тернопільський обласний медичний центр соціально-небезпечних захворювань" Тернопільської обласної ради;
  • 10 кабінетів ментального здоров’я у Заліщицькій, Шумській, Великогаївській, Скалатській громадах, на базі закладів охорони здоров’я.

Окремо наголошено, що 52 заклади охорони здоров’я уклали договір з НСЗУ за напрямком "Супровід та лікування дорослих та дітей з психічними розладами на первинному рівні", та забезпечують надання послуг з ментального здоров’я.

Сімейні лікарі, для забезпечення надання якісних послуг у сфері ментального здоров’я, проходять навчання з ведення поширених психічних розладів на первинному рівні медичної допомоги із використанням керівництва mhGAP. На даному етапі, із 747 лікарів, що надають первинну медичну допомогу 586 лікарів а пройшли зазначене навчання.

Джерело: 0352.ua

Дописати коментар

0 Коментарі